Beoordelingen - WebwinkelKeur
Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur. Als u een review achterlaat via WebwinkelKeur dan bent u verplicht om uw naam en e-mailadres op te geven. WebwinkelKeur deelt deze gegevens met ons, zodat wij de review aan uw bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert uw naam eveneens op de eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met u opnemen om een toelichting op uw review te geven. In het geval dat wij u uitnodigen om een review achter te laten delen wij uw naam en e-mailadres met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel u uit te nodigen om een review achter te laten. WebwinkelKeur heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de dienstverlening derden in te schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.
Reactie plaatsen
Reacties
Ik heb Ronald ontmoet op en spirituele beurs in Twello.
Na enige tijd ben ik geopereerd aan mijn heup en vroeg Ronald om mij te helen. Hij heeft mij
veel energie gegeven en de pijn verminderd. Ook heeft hij mij Aura gezuiverd en de Chakra’s
schoongemaakt.
Ronald is een rustig persoon die aandachtig naar je luistert, de tijd neemt en weet wat hij
moet doen. Hij laat zijn handen leiden naar waar het zijn moet, hij voelt feilloos aan waar de
kern zit. Hij legt zijn handen op de plek waar het moet genezen. Je voelt de warmte van zijn
handen en je voelt de energie stromen. Heerlijk!
Twee weken geleden vroeg ik hem of hij mij kan helpen met een zenuwbeknelling in mij knie.
Blijkbaar is de zenuw in de knie beschadigt. Eenmaal een afspraak gemaakt heeft hij mij
behandeld en met succes ben ik pijnvrij en kan en mag ik zelfs weer een uurtje langer
werken. De arts stond perplex en vroeg wat ik gedaan had. Ik ben naar een magnetiseur
geweest vertelde ik. De arts was trots en blij voor mij!
Ronald heeft mij gemagnetiseerd en een energetische massage behandeling gegeven.
Ronald vertelde ook dat hij Hote Stone massage geeft dit heb ik met plezier laten ondergaan
en heb er zeker van genoten. Wat een geweldige totale ontspanning is dit, zo heerlijk! Echt
een aanrader!
Ik was zo ontspannen dat ik vroeg ben gaan slapen en heerlijk de nacht heb door gebracht!
De volgende dag was ik genezen en heb totaal geen pijn meer! Wat ben ik blij dat ik naar
Ronald ben gegaan en dat hij mij heeft kunnen helpen! Ik ga binnenkort weer naar Ronald
voor een Hote Stone ontspanningsmassage behandeling heerlijk! Ik kijk er nu al naar uit!
Ronald dank voor al jou krachten en liefdevolle behandelingen en positieve energieën die mij
weer tot volledig herstel hebben gebracht en ik hierdoor weer volledig aan het werk kan.
Super dank nogmaals Ronald!
Ronald bedankt voor het behandelen van mijn rug klachten! Ik liep er al jaren mee, na jouw 3 behandelingen is de verlichting enorm en kan ik mij weer soepel bewegen.
Via de ParaZen beurs kwam ik met Ronald in contact. Ik kwam bij hem met lichamelijke klachten: een verrekte spier in mijn hand waar ik veel last van had en daarnaast al jaren onrustige benen.
Ronald luisterde aandachtig naar mijn verhaal en begon daarna met magnetiseren. Zijn handen voelden aan als hete kolen, ongelooflijk! Binnen 2 à 3 minuten was hij klaar.
Eigenlijk nog dezelfde dag waren mijn klachten verdwenen. En nu, twee weken later, heb ik nog steeds nergens last van.
Ongelooflijk. Super bedankt, Ronald!
Bij Ronald terecht gekomen voor mijn dochter. Hij heeft haar goed kunnen helpen en een stuk rust en positieve energie gegeven. Ronald is een rustige, vriendelijke man die de tijd voor je neemt. Ook voor vragen achteraf kun je bij hem terecht.
Zelf heb ik ook een behandeling mogen ervaren. Het geeft mij veel rust en ik voel de energie door mijn lijf stromen. Hartelijk bedankt, ik kom zeker nog eens terug.
Ik kende Ronald al via de golfsport maar wist niet van zijn gave, tot ik hielspoor kreeg en hij mij een keer op de club hielp. Sindsdien enkele malen een bezoek gebracht aan Ronald , bij hem thuis( warme ontvangst) en indrukwekkende behandelingen, tussentijds ook nog wondroos gekregen en ook daar is aan gewerkt ( indrukwekkend), het gaat steeds beter. Thanks Ronald van Polen👊🏻🙏🏻
Wat een vriendelijke man Ronald. Ik heb een mooie sessie van hem mogen ontvangen. Hij neemt echt de tijd voor je, en het heeft mij super goed geholpen. Zo blij dat ik bij hem ben geweest. De pijn die ik al heel lang in mijn lichaam had, heeft hij behandeld. En merk meteen al verschil. Wat een topper!
Gisteren voor het eerst een healing sessie in een groep meegemaakt. Omdat het een eerste bijeenkomst was werd alles goed uitgelegd. Ik was erg onder de indruk van de openheid van de deelnemers. Er werd professioneel en met respect met iedereen omgegaan. Leuk om een keer mee te mogen maken
Na 2 jaar lang met pijn in de knie te hebben gelopen en door artsen en fysiotherapeuten van het kastje naar de muur gestuurd met oefeneningen die alle klachten niet verholpen.
Uiteindelijk met Ronald terecht gekomen die mijn verhaal heeft aangehoord en na een sessie bij Ronald zijn mijn klachten weg en loop weer pijnvrij. Ik kan het iedereen aanraden Ronald heeft echt een luisterend oor naar waar jouw klachten zitten en kan aansluitend echt verlichting geven.
Ronald bedankt voor hetgeen je voor me hebt gedaan
Wat een heerlijke ervaring. Na de behandeling van Ronald voelde mijn hoofd licht worden en werd rustig. Zijn handen werden enorm warm! Daarna snachts sinds maanden super lekker geslapen. Ronald is een vriendelijke, professionele empathische healer, en de behandeling voelde als een warm bad. De intake en behandeling doet hij met zoveel zorg, liefde en kennis dat je je meteen thuisvoelt. Hij kan luisteren en weet precies wat jij het meest nodig hebt. Ik raad iedereen deze APK voor je lichaam en je geest aan! Voor herhaling vatbaar!
Voor mij was dit de eerste keer dat ik gebruik maak van een healing.
Ik was altijd erg sceptisch, tot ik Ronald tegenkwam.
Hij heeft het een en ander verteld en ik ben vervolgens naar hem toe gegaan met een open mind.
Na een sessie van bijna 2 uur ben ik naar huis gegaan.
Ik heb ook medicatie en andere behandelingen dus het is lastig aan te geven waardoor er vermindering van klachten optreed maar ik ben wel minder sceptisch.
Enorm goede ontvangst door Ronald en relaxte behandeling.
Ik ga zeker terug!!